B and B = Brills och bowling

Helloo,
nu är ja tillbaka, idag vare en lättsam och så småningom rolig dag, de började med att jag inte fick ta sena bussen ner eftersom vi pråmmt skulle ha franska fast utan lärare, hon skulle be nån ta närvaro sen så skulle vi klara oss själva, ursäkta men fy faan för denna lärare ibland,

inte glad start på dagen direkt men sen så vart det ett kort hål så då läste vi på lite inför idrottesprovet och sen så spelade vi kort, vi hade fixat så vi skulle få ha provet tidigare så vi va rätt pigga på d, sen hade vi en 40 minuters naturkunskap då vi också fick plugga idrott om vi ville, men de vart nästan mest prat tillslut så vart de dax för provet som var väldigt lättsamt och de flög förbi utan större komplikationer...

sen åt vi en relativt snabb lunch för jag och rebecca hade planerat att bowla lite, fast jag svek eftersom jag ville ta tidiga bussen hem, men vi bowlade i alla fall en halvtimme, sen fick Fredrik och Rebecca fortsätta utan mej, men de va i alla fall jättekul och trevligt så länge det varade...

Sen gick de utför igen, för bussen kom typ 8minuter försent, sen så åkte man ju turist vägen så jag kom inte hem förrän 14.15 vilket innebär att jag satt på den där jäkla bussen i 1 timme och 37minuter... de va en jäkla tur att jag hade en bra bok för annars vet jag inte vad jag skulle ha tagit mig till, men när jag väl va hemma så hade jag tänkt jogga in på byn och ta ett träningspass något inspirerad man och lätt påverkad man är, med tanke på idrottsprovet, men så gick inte de så bra när de började ösregna... regn är verkligen de värsta som finns..

hmm, vad har mer hänt??

jo igår så pratade man med världens bästa Sara i umeå, hon ville prata av sig, och jag måste bara säga det, jag tror aldrig jag sovit så gott som jag gjorde i natt bara för att man vart så glad för att du ringde sara, de är ju ett ganska bra tag sen vi prata, så du får gärna ringa fler gånger om du känner för å tala, för jag själv är inge telefon älskare, men men de va jätte härligt att höra av dig på riktigt och inte bara nå bokstäver :P


haha, typ första gången jag ler på en bild:P och de va första jag lyckades ta på mig själv som vart ganska bra..va gla jag vart:D

och dessutom så kom ju glasögonen igår så nu har jag haft dom ganska exakt 25h och jag måste ju säga att ERICA är sannerligen världens bästa smakråd, de va hon som hade följt mig till optikern när jag hittade dom här, Erica Moström alltså, ser du det erica jag sa nu att de var du som var världens bästa smakråd :D, loveya<3

Imorrn blir det en kort dag till och då ska jag hinna med skolsköterskan och att ha samtal också så de blir väldigt lite lektiopns tid, men ja, de är ju som de är...och i helgen hoppas man kanske på å få fara till näsåker och umgås lite med erica och Sara, men vi får se, nu ska jag lägga slutfinishen på Junsele IFs affisch sen så kanske jag lägger upp den här, vem vet??

btw, om ni har nå bra förslag på underbara låtar som ni tror jag skulle kunna sjunga om jag kanske provar idol får ni jätte gärna tipsa mig, för annars komma jag aldrig hitta nån och då blire ju inge idol:)

Hej då, älskar många av er, tror jag...äh, vi säger alla <3

Kommentarer
Postat av: erica

vi måste träffa sara i helgen :) btw snyggfan i brillor! :) <3

2009-04-02 @ 20:41:19
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: sara

Du är verkligen jättesnygg i glajjorna! De ser ju ut att sitta som smäck :D

Och det var så härligt att få prata med dig, hjärtat kändes så mycket lättare direkt efter och jag behövde verkligen det där! Jag kommer absolut att ringa fler gånger :)



och jag tycker definitivt att ni borde umgås med mig ihelgen!

<33

2009-04-02 @ 21:04:19
Postat av: falkis

siiinnes gosse vilka snygga glasögon! :D dom är ju som skapta för dig, de klär dig! :)

2009-04-03 @ 00:34:25
URL: http://falku.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-03 @ 00:40:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0