älska älska älska!!

hej, det här blire ett kortinlägg för jag måste rusa iväg till mormor ocgh morfar där hela familjen ska äta påskbord:P
i alla fall, den här dagen har varit helt otroligt underbar, med sol, ljumma vindare och värme, I LOVE IT!!!

det var egentligen meningen att jag skulle städa rummet och sedan bara slappa, men efter att jag vaknat kl.12.30 och sedan ätit brunch så satt jag bara och mysde/mös(?) i solen med sudoku sen så kände jag för en jogging tur, vilket det också vart, in på byn och tillbaka, så jävla skönt hurtig man kände sig dock, men ngt besviken man vart när man såg tiden, jag sprang ca, 5.5km på 45minuter mot i höstas innan snön kom så sprang jag samma sträcka på 30min så, ja...

Hej då, måste rusa, sen blire väl till att städa ikväll kanske:P

Kommentarer
Postat av: fannyyyyy

nopp, det var innan frukosten :)

2009-04-12 @ 19:38:25
Postat av: sofie

Okej, om jag hade lyckats tagit mig 5,5 kilometer under en timme skulle jag börja tänka på att springa marathon ;-D eller nått *-). Jordå, det är ganska kul- ibland iaf. Har du fortfarande planer på att läsa vidare till arkitekt? =)

2009-04-13 @ 15:29:05
URL: http://sofiemahler.blogg.se/
Postat av: Cornelia

18 grader har vi haft idag:) Och så har vi tagit fram buggin(?) och tvättat den.. Så jäkla skönt! och nu i veckan kanske jag har körkort! :):):):)

2009-04-13 @ 22:26:53
URL: http://visexochni.blogg.se/
Postat av: Julia

en är från stochholm och en från mallorca. vad du är duktig som är ute å springer då!

2009-04-14 @ 15:29:29
URL: http://jagochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0